Utemöte

Helluu :)

Igår hade vi utemöte, och gick upp till vindskyddet och gjorde eld (med lite hjälp av Mickes välkända pyromaniska förmågor...). En stund senare satt alla och knaprade på mycket goda (/salta) pinnbröd, och en gitarr kom fram. Riktigt scoutkänsla ;D det var mycket mysigt.

Efter ett tag gick vi in i stugan i alla fall, och delade ut våra fina lila batikhalsdukar till alla, och sedan satt vi där, drack varm choklad och åt korvbröd som utmanare gör bäst :P

Kram
Lizzie

p.s
citat: "Den där halsduken är så ful så den måste vara min. Eller Leos.." Micke
heheee

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh nej, jag fick aldrig min halsduk :(

Synd att jag missade detta mysmöte :(

2009-12-15 @ 19:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0