Rååsa håår

Tjuulu!

Igår på mötet lekte vi med lila färg, halsdukar och snören och resultatet blev 16 riktigt snygga lilarosa batikmönstrade halsdukar, som nu hänger på tork i Haparanda. Två "anonyma" i laget har också fått rosa "färgstänk" i håret, skiitfiint om du frågar mig (: Nästa möte kommer alla att få hem varsin halsduk, men VARNING! de kommer färga av sig MASSOR i första tvätten så tvätta dem separat första gångerna :)

I helgen är det BAL för alla er som har missat det ;) själv har jag så smått börjat få klänningsPANIK men "en scout möter svårigheter med glatt humör" som det heter, haha ;) (lite lagom töntigt så där men det är sån jag är and if u don't like it - cry me a river) Synd bara att inte så många från oss har anmält sig... och vi skulle behöva lite killar med oss ;) men sånt är livet :P

That's it FÖR NUUU, iihihi

Kramer bananer
Liiiiiiiizziiieeeeeeehh hahaaahhaaa

p.s jag gillar smajlisar x] och nu ska jag sluta innan jag flippar ut totalt, hiiiehieeahaha. kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0